lördag 24 april 2010

Cirkus...

Som jag var rädd för har inläggen blivit lite färre sedan jag började jobba, men jag ska hålla i så gott det går.

I går kväll blev det inget bloggande eftersom jag tokdäckade själv när jag nattade Jossan, vilket var skönt med tanke på att det blev en jobbig natt. Jossan hostade nästan hela natten. Innan vi lade oss hade Jossan och Johanna lite syskonmys i Johannas rum när Johanna testade babygymmer för första gången.

Idag tog vi en lång frukost och en lugn förmiddag som avslutades med ett besök hoa mummi & vaari som barnvaktade Isak och Henrik. Jossan och Isak åt glass och busade, och när vi gick där ifrån blev det kramkalas.

På eftermiddagen var Jossan och pappa på cirkus! det var stort, Jossan gillade cirkus! Hästar, sjölejon, clowner, kameler, elefanter och mycket mycket mer. Aldrig har Jossan varit så stilla under två och en halv timme. I pausen fick Jossan rida på en häst, det var stort, det kommer hon prata om länge.

Väl hemma igen blev det middag och duschen innan Jossan störtade i säng klockan åtta.

Här kommer lite bilder från i går kväll och idag.....


Jossan vill hela tiden se bilden på mamma och pappa som hon hittat i mattidningen, hon ringer även mummi och berättar.








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar